1 1 1 1 1 Rating 3.57 (23 Votes)

Declaratii de avere si interese 2017

Declaratiile de avere si interese ale persoanelor cu functii de conducere din cadrul SABIF pot fi accesate aici

 

Declaratii de avere si interese 2016

Declaratiile de avere si interese ale pesoanelor cu functii de conducere din cadrul SABIF pot fi accesate aici 

 

Declaratii de avere si interese 2015

Declaratiile de avere si interese ale pesoanelor cu functii de conducere din cadrul SABIF pot fi accesate aici 

 

Declaratii de avere si interese 2014

Declaratiile de avere si interese ale pesoanelor cu functii de conducere din cadrul SABIF pot fi accesate aici 

 

Declaratii de avere si interese 2013

Declaratiile de avere si interese ale pesoanelor cu functii de conducere din cadrul SABIF pot fi accesate aici 

 

Declaratii de avere si interese pre 2013

Declaratiile de avere si interese ale pesoanelor cu functii de conducere din cadrul SABIF pot fi accesate aici 

 
 

INFORMARE PUBLICA

 

 

 

Abrevieri

DISPEC Sistemul romanesc de teletriaj si dispecerizare din cadrul SABIF.
Urgenta de grad 0 Cod rosu : urgenta majora de cel mai inalt grad cu amenintarea vietii.
Urgenta de grad 1 Cod galben : urgenta cu potential de amenintare a vietii.
Urgenta de grad 2 Cod verde : probleme medicale non-acute, serviciu de consultatii la domiciliu.
Urgenta de grad 3 Cod negru: numai la transport.
ROMSYS Producatorul sistemului software DISPEC.

 

SAMB Serviciul de Ambulanta Bucuresti.
SABIF Serviciul de ambulanta Bucuresti-Ilfov.
STS Serviciul Roman de Telecomunicatii Speciale utilizat de agentiile nationale si guvern.
Ambulanta de tip A Pentru transport sau asistenta medicala la domiciliu (consultatii medicale in cadrul SAMB), echipata cu un sofer.
Ambulanta de tip B1 Ambulanta de urgenta si resuscitare,cu echipa formata din medic, asistent medical si ambulantier.
Ambulanta de tip B2 Ambulanta de urgenta si resuscitare fara medic, cu echipa formata din asistent medical si ambulantier.
Ambulanta de tip C Ambulante de resuscitare si terapie intensiva, cu o echipa formata din medic de medicina de urgenta, asistent medical si ambulantier, destinata interventiilor in urgente majore de grad 0.

Serviciul de Ambulanta Bucuresti-Ilfov (SABIF) este o unitate strategica medicala cu personalitate juridica. Este un serviciu de urgente medicale cu program permanent care asigura:
• Asistenta urgentelor medicale in prespital;
• Asistenta medicala de urgenta in caz de dezastru;
• Asistenta medicala la domiciliu pentru urgentele de grad 2;
• Asistenta medicala preventiva in aglomerarile umane – manifestari sportive, culturale, sociale si politice, manifestari publice, greva foamei;
• Transporturi nemedicalizate;
• Transporturi medicalizate;
• Transportul de produse biologice (sange si organe);
• Eliberarea certificatelor medicale de constatare a decesului in zilele nelucratoare si sarbatorile legale.

Asistenta medicala si transporturile la spital pentru cazurile sociale sunt suportate tot de catre SABIF ,in conditiile in care nu exista un sistem de asistenta sociala. SABIF se confrunta cu cresterea costurilor si limitarea bugetara, de aici necesitatea permanenta de a creste productivitatea muncii. Acest fapt e subliniat de scaderea constanta a personalului SABIF. In 1991 personalul cuprindea 956 de angajati.Acest numar a scazut in 2005 la 606 angajati.De asemenea a scazut si numarul ambulantelor. In 1991 existau 350 ambulante pe strazile Bucurestiului. La ora actuala mai exista doar 174 de masini repartizate la o populatie de doua milioane de locuitori ai Bucurestiului.
In 1996 sistemul DISPEC de tele triaj si dispecerizare a fost introdus in SAMB. El reprezinta o realizare si dezvoltare romaneasca adevarata, unde SAMB a definit elementele necesare sustinerii activitatii si compania de software din Bucuresti ROMSYS a dezvoltat aplicatia server-client. Pina in 1996 era folosita inregistrarea si evidenta pe hartie.Telefoniste necalificate preluau apelurile de urgenta si completau fisele de solicitare cu date despre apelul de urgenta. Fiecare fisa era inminata unui medic coordonator care incerca ulterior sa gaseasca resursele adecvate cu ajutorul operatorilor radio.
Activitatea cu sistemul DISPEC impune ca operatoarele calificate sa introduca datele despre apelurile de urgenta aparute si sa le atribuie un diagnostic prezumtiv si un grad de urgenta din cele patru enumerate mai sus. DISPEC genereaza apoi automat cuplarea optima cu unul din echipajele disponibile imprastiate pe intreg teritoriul orasului. Operatoarele radio indruma apoi echipajele la locurile de solicitare.In practica obisnuita aceasta cuplare este controlata de un medic coordonator. Din 1996  investitiile in sistemul DISPEC au reprezentat anual intre 1.5% - 4.3% din totalul costurilor serviciilor.
Analiza eHealth Impact arata ca s-au realizat progrese evidente in activitatile serviciului datorate utilizarii programului DISPEC:
• SAMB a putut sa gestioneze un numar din ce in ce mai mare de urgente medicale de grad inalt cu aceleasi resurse.
• Utilizarea necorespunzatoare a resuselor destinate urgentelor majore la solicitari pentru urgente de grad scazut a fost diminuata semnificativ.
• Timpii interni de raspuns au scazut dramatic.
• Timpii de sosire la locul solicitarii de urgenta au scazut dramatic.
• Fata de scaderea generala a puterii de cumparare a leului incepind cu 1991, SAMB si-a imbunatatit nu numai productivitatea ci si eficienta costurilor serviciilor.

Organizare
SABIF colaboreaza cu Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta(pompierii+apararea civila) ,Politia si unitati ale Ministerului Apararii Nationale pe baza de protocoale.
Pentru a asigura o cit mai buna solutionare a solicitarilor, din 1994 SAMB a organizat microstatii in sectoarele 1,3,4,5 si 6 ,sediul central functionind si ca statie pentru sectorul 2.
Controlul si coordonarea intregului personal operativ este efectuat in Statia Centrala a Serviciului de Ambulanta Bucuresti. Solicitarile sunt transmise de catre populatie prin numarul national unic de urgenta al Salvarii 961 si prin numarul de apel unic de urgenta 112 ,sistem informatic asistat de aplicatia DISPEC.
Legenda: Operatoare calificate preiau apeluri de urgenta si ajutate de sistemul de tele triaj DISPEC stabilesc un diagnostic preliminar. Cele doua ecrane din stinga apartin serviciului de numar de urgenta 112. Ecranul din dreapta arata aplicatia DISPEC. Apelurile 112 sunt afisate pe ecranele din stinga si introduse manual in DISPEC. Acest procedeu explica cresterea timpilor de operare in 2004 si in 2005.

PERSONAL
Personalul operativ medical in 2005 consta din 94 medici, 113 asistenti medicali ,77 operatoare – registratoare de urgenta (calificate pentru identificarea corecta a diagnosticului prezumtiv) , 232 ambulantieri (soferi antrenati in scopul de a fi a treia persoana care completeaza echipajul specializat in interventii de urgenta) si 15 voluntari (voluntari pregatiti pentru prim ajutor medical)

 

In prezent personalul medical operativ este format din 104 medici, 219  asistenti medicali, 100 operatori registratori de urgenta –(pregatiti pentru identificare cât mai corecta a diagnosticului prezumtiv), 1 farmacist, 1 asistent farmacie , 364 ambulantieri (soferi instruiti pentru a fi la nevoie a treia persoana ce completeaza echipajul specializat in interventiile de urgenta ale ambulantei) si 25 de voluntari. Programul de lucru al personalului este in ture (zi si noapte).

 

SOLICITATARILE SABIF
Numarul zilnic de apeluri a fost cel mai mare la inceputul anilor ’90. Acest fapt poate fi explicat prin functia veche a activitatii SAMB. La acea vreme, 961 era un numar de telefon pentru majoritatea problemelor medicale ale populatiei – nu numai apeluri de urgenta .Chiar si azi multe activitati sunt legate de serviciul de consultatii la domiciliu al SABIF. In 1991 era rezolvata o medie zilnica de 1094 de cazuri. In 2005 acest numar a fost de 975 apeluri / 24 ore. Din 1996 numarul urgentelor de grad 0 si 1 a crescut remarcabil. In 1996 au fost inregistrate 0.6 de asemenea cazuri / 10.000 locuitori ai Bucurestiului. Acest numar s-a dublat pina la 1,7 cazuri de cod rosu si galben pe 24 ore in 2005. In acelasi timp, numarul total de urgente a crescut la scara mai mica: In 1996 au fost rezolvate in total 3,7 cazuri per 10,000 locuitori zilnic versus 5,1 cazuri in 2005 respectiv.

 

In 21.12.2009 prin Hotararea de Guvern nr. 1562/2009, se infiinteaza Serviciul de ambulanta Bucuresti-Ilfov al municipiului Bucuresti si al Judetului Ilfov, denumit in continuare Serviciul de ambulanta Bucuresti-Ilfov (S.A.B.IF.), prin reorganizarea Serviciului de ambulanta al municipiului Bucuresti, Statiei Centrale de Transport Sanitar, Ambulanta
Aeriana Bucuresti si a Serviciului de ambulanta al judetului Ilfov, care se desfiinteaza.

 

 

 

Recomandări pe perioada caniculei

Va rugam accesati linkurile "Dispozitia 578/28.06.2017" si "Ordinul MS nr. 1168/2008" din coloana de meniuri din partea partea stanga.

Serviciul 112

112 SALVEAZÃ VIAŢA, PROTEJEAZÃ CETÃŢEANUL ŞI PROPRIETATEA

 

Atunci când se impune intervenţia Poliţiei, Pompierilor şi Salvării pentru a salva viaţa, proprietatea şi mediul.

 

Este nevoie de asistenţa IMEDIATĂ a Poliţiei, Pompierilor sau a Salvării pentru a salva viaţa, proprietatea sau mediul?”

 

Daca răspunsul este DA, atunci se formează 112 şi se comunică operatorului Centrului de preluare a apelurilor de urgenţă ceea ce s-a întâmplat sau urmează să se întâmple.

Go to top
DMC Firewall is a Joomla Security extension!