1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Procesul verbal al şedinţei din data de 19.03.2019


Şedinţa a fost condusă de Manager General Dr. Grasu Alis.
În debutul ședinței Managerul a atras atenția personalului că prin înnoirea autosanitarelor, SABIF este în vizorul televiziunilor. Cu toate că parcul auto este în curs de înnoire, numărul solicitărilor către SABIF și timpul de ajungere la caz este crescut deoarece personalul este același.
Biroul de Achizitii anunță cu mandrie că după un an de muncă a reușit să finalizeze procedurile de încheiere a unui contract de service auto care se va desfășura sub stricta supraveghere a Direcţiei Generale de Control Ex-ante iar acest model de contract a devenit standard pentru toate Serviciile de ambulanță din România.
S-a disutat despre situația ambulanțelor care sunt în service și a ambulanțelor noi. Ambulanțele noi vor fi date în exploatare după ce se va încheia recepția și verificarea dotărilor, înmatricularea, încheierea de asigurări CASCO, dotarea cu alarme, etc. Referitor la ambulanțele care sunt în exploatare din anii 2001-2002, pe măsură ce vor intra în funcțiune cele noi, s-a decis ca acestea să se caseze.
S-a demarat procesul de schimbare a anvelopelor cu cele de vară, aceast process trebuind să se efectueze într-un timp cât mai scurt.
În urma unor sponsorizări SABIF va primi în dotare nebulizatoare care vor intra în dotarea substațiilor iar tot personalul operativ va fi intruit să utilizeze corespunzător aceste echipamente.
S-a dispus ca în două săptămâni tot personalul să aducă poze tip buletin pentru reînnoirea legitimațiilor de service.
Șefii de substații au solicitat suplimentarea puterii electrice pentru încărcarea acumulatorilor care deservesc echipamentele medicale de pe ambulanțe noi.
În cadrul ședinței au mai fost abordate subiecte referitoare la uniformele de vară, la igienizarea ambulanțelor și a aparaturii medicale( pense magill, barbotoare, lăzi frigorifice de transport sangvin) .
S-au analizat toate probleme administrative de la substații.
Managerul General a făcut apel din nou la întregul personal să respecte protocoalele şi în acelaşi timp codul de etică şi deontologie şi să evite discuţiile neprincipiale atât în relaţiile cu terţii, colegii, cât şi mai ales faţă de pacienţi.
În finalul şedinţei au fost vizate caietele de control de la microstaţii.

 

 

Recomandări pe perioada caniculei

Va rugam accesati linkurile "Dispozitia 578/28.06.2017" si "Ordinul MS nr. 1168/2008" din coloana de meniuri din partea partea stanga.

Aplicatie Apel 112

 

Aplicatie pentru telefoane mobile realizata de catre Serviciul de Telecomunicaţii Speciale
aplicatie care permite transmiterea coordonatelor GPS la momentul initierii unui apel catre
Sistemul National Unic pentru Apeluri de Urgenta 112   - pentru detalii va rugam sa accesati link-ul

Serviciul 112

112 SALVEAZÃ VIAŢA, PROTEJEAZÃ CETÃŢEANUL ŞI PROPRIETATEA

 

Atunci când se impune intervenţia Poliţiei, Pompierilor şi Salvării pentru a salva viaţa, proprietatea şi mediul.

 

Este nevoie de asistenţa IMEDIATĂ a Poliţiei, Pompierilor sau a Salvării pentru a salva viaţa, proprietatea sau mediul?”

 

Daca răspunsul este DA, atunci se formează 112 şi se comunică operatorului Centrului de preluare a apelurilor de urgenţă ceea ce s-a întâmplat sau urmează să se întâmple.

Go to top
Our website is protected by DMC Firewall!