1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Procesul verbal al şedinţei din data de 16.04.2019

 

Şedinţa a fost condusă de Manager General Dr. Grasu Alis.

În debutul ședinței s-au discutat aspecte legate de autosanitarele nou sosite. Dr. Grasu Alis a cerut întocmirea unui caiet de monitorizare a mașinilor noi. Se urmărește a se stabili dacă problemele tehnice apărute sunt din cauza conducerii defectuoase a șoferilor/ambulanțierilor sau sunt defecte de fabricație.
Dr. Grasu Alis a anunțat că începând cu data de 1 mai la sectorul 6 medic coordonator va fi dr. Gociu Mihai.
Procedurile vor fi semnate de coordonatorii de microstații și vor fi distribuite personalului de la microstații.
S-a sesizat faptul că suporturile pentru tablete incomodează accesul la frâna de mână. S-a decis ca tableta să fie orientată în suportul de încarcare în așa fel încât să nu deranjeze frâna de mână.
Dr. Grasu Alis a anunțat că noul coordonator de la substația Chiajna este as. Jianu Tomița.

S-a anunțat planificarea controalelor la microstații după următorul program:
22.04 – sectorul 1, Chitila, Otopeni (ora 7); Săftica, Buftea, Snagov (orele 17)
23.04 – sectorul 3 (ora 7); sectorul 4, Vidra, Popești (orele 17)
24.04 – sectorul 5 (ora 7); sectorul 6, Chiajna (orele 17)
25.04 – Măgurele, Bragadiru (ora 7); Voluntari, Brănești, Pantelimon (orele 17)
Permanent Stația Centrală

Managerul General a făcut apel din nou la întregul personal să respecte protocoalele şi în acelaşi timp codul de etică şi deontologie şi să evite discuţiile neprincipiale atât în relaţiile cu terţii, colegii, cât şi mai ales faţă de pacienţi.
În finalul şedinţei au fost vizate caietele de control de la microstaţii.

 

 

Recomandări pe perioada caniculei

Va rugam accesati linkurile "Dispozitia 578/28.06.2017" si "Ordinul MS nr. 1168/2008" din coloana de meniuri din partea partea stanga.

Aplicatie Apel 112

 

Aplicatie pentru telefoane mobile realizata de catre Serviciul de Telecomunicaţii Speciale
aplicatie care permite transmiterea coordonatelor GPS la momentul initierii unui apel catre
Sistemul National Unic pentru Apeluri de Urgenta 112   - pentru detalii va rugam sa accesati link-ul

Serviciul 112

112 SALVEAZÃ VIAŢA, PROTEJEAZÃ CETÃŢEANUL ŞI PROPRIETATEA

 

Atunci când se impune intervenţia Poliţiei, Pompierilor şi Salvării pentru a salva viaţa, proprietatea şi mediul.

 

Este nevoie de asistenţa IMEDIATĂ a Poliţiei, Pompierilor sau a Salvării pentru a salva viaţa, proprietatea sau mediul?”

 

Daca răspunsul este DA, atunci se formează 112 şi se comunică operatorului Centrului de preluare a apelurilor de urgenţă ceea ce s-a întâmplat sau urmează să se întâmple.

Go to top
DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd