1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

Procesul verbal al şedinţei din data de 21.05.2019

 

 

 

Şedinţa a fost condusă de Manager General  Dr. Grasu Alis.

 

Primul subiect discutat a fost despre Nota de serviciu referitoare la vizarea certificatului medical  de către medicul de familie și medicul de medicina muncii și depunerea la biroul Runos cel mai târziu pana în data de 05 ale fiecarei luni.

S-a reamintit despre importanța procedurilor, proceduri ce reglementează întreaga activitate SABIF, necesare în  aplicarea  regulamentului de organizare și funcționare al instituției.

De asemenea s-a reamintit obligativitatea coordonatorilor de substații de a prezenta toate neconformitățile de funcționare Comitetului Director spre rezolvare.

S-a discutat despre vizitata Papei la București în data de 31.05.2019 și măsurile de organizare pe care trebuie să le ia SABIF în aceasta perioadă.

S-a analizat situația actuală a mașinilor aflate în service și în special a mașinilor vechi de tip C.

A fost anunțată demararea procedurilor de acreditate a mașinilor noi primite în comodat de la Primaria Municipiului București, motiv pentru care s-a cerut verificarea de către șefii de substații a acestor mașini. S-a pus accent pe verificarea riguroasă a truselor.

S-a solicitat o atenție sporită asupra sacilor de deșeuri ca nu cumva sa fie saci care să nu fie inscriptionați .

Până la sfârșitul săptămânii toate substațiile vor avea în dotare stații de apă sterilă.

Conform cu normele GDPR în fiecare mașina va exista afișat la loc vizibil : “Este o incintă monitorizată GPS și video”

Se va face monitorizarea tuturor accidentelor minore care vor fi declarate pe Casco, se va urmări cu acuratețe remedierea.

S-au discutat toate problemele administrative de la substații. S-a analizat fiecare substație individual.

Deltamed va fi azi și maine prezent la SABIF pentru remedierea problemelor apărute la mașinile noi.

Managerul General a făcut apel din nou la întregul personal să respecte protocoalele şi în acelaşi timp codul de etică şi deontologie şi să evite discuţiile neprincipiale atât în relaţiile cu terţii, colegii, cât şi mai ales faţă de pacienţi.

În finalul şedinţei au fost vizate caietele de control de la microstaţii.

 

 

 

 

Recomandări pe perioada caniculei

Va rugam accesati linkurile "Dispozitia 578/28.06.2017" si "Ordinul MS nr. 1168/2008" din coloana de meniuri din partea partea stanga.

Aplicatie Apel 112

 

Aplicatie pentru telefoane mobile realizata de catre Serviciul de Telecomunicaţii Speciale
aplicatie care permite transmiterea coordonatelor GPS la momentul initierii unui apel catre
Sistemul National Unic pentru Apeluri de Urgenta 112   - pentru detalii va rugam sa accesati link-ul

Serviciul 112

112 SALVEAZÃ VIAŢA, PROTEJEAZÃ CETÃŢEANUL ŞI PROPRIETATEA

 

Atunci când se impune intervenţia Poliţiei, Pompierilor şi Salvării pentru a salva viaţa, proprietatea şi mediul.

 

Este nevoie de asistenţa IMEDIATĂ a Poliţiei, Pompierilor sau a Salvării pentru a salva viaţa, proprietatea sau mediul?”

 

Daca răspunsul este DA, atunci se formează 112 şi se comunică operatorului Centrului de preluare a apelurilor de urgenţă ceea ce s-a întâmplat sau urmează să se întâmple.

Go to top
DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd